ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20

A héten a hétfői határidőm miatt sok időm nem lesz gyakorolni, de most valahogy nem is bánom. Hétvégén valamit elrontottam. Az egy dolog, hogy izomlázam lett, de ma már az izületeim is elkezdtek fájni, és a túledzettség tünetei kezdtek kijönni rajtam. Aztán lehet hogy az influenza lappang, egy biztos, pár napot pihenek és vitaminozom magam, na meg dolgozom ezerrel.
Ettől függetlenül valamit elronthattam, mert megtorpantam a fejlődésben. A @16kg-al könnyebben ment. Tegnap ezt a dilemmámat megosztottam Németh Rita RKC-vel, aki ahogy várható volt megadta a kellő löketet. Akkor lássuk milyen változtatásokat kell véghezvinnem:

A BJ program jó, csak a körök szétosztását rontottam el. Rita azt ajánlotta, hogy ha az első körben elértem a kívánt ismétlészámot, akkor a második kör beiktatásánál osszam szét az ismétlésszámot, vagyis az első kört se a maximumon csináljam, mert nem lesz jó a terhelés elosztás. Teljessen igaza van, úgyhogy így fogom folytatni.
Ahogy melegszik az idő a TGU is vissza fog kerülni a programba, addig többször kell beiktatni az edzésbe! Ez is teljessen jogos. Majd két módszer ami segíteni fog: Vo2max és Tabata. Az elsőt csinálom, de azt is sűrűbben kellene, a Tabatáról meg még írok külön.
Szóval az alap elképzelésemmel nincs gond, de ezek az apró változtatások sokat fognak segíteni a fejlődésben. Köszönöm Ritának, bízom benne, hogy ez a módszer be fog válni!

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr66920076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pafe 2009.02.03. 14:26:12

Petros!
Adalék a motivációhoz, Brett a hétvégén ismét Budapesten lesz!
Üdv

Petros 2009.02.03. 19:08:28

Szia Feri!
Hát sajnos ez most csak lelomboz, Ritától meghívást kaptam pont emiatt Pestre de a határidőm miatt nem tudok felmenni. Többet nem árulok el, mert meglepi lesz, úgyhogy csütörtököt ne hagyd ki!

Pafe 2009.02.03. 19:44:04

Sajnálom, hogy nem jössz!

robtraining 2009.02.04. 20:29:30

Szia Petros!
Nem lehet,hogy más programot kellene követned?Már lassan kilenc hónapja(május óta)ezzel foglalkozol.Én még most is azt mondom el kellene menned az erő irányába...Bocs,hogy beledumcsizok..
POWER TO YOU!
Rob

Rita, RKC 2009.02.05. 09:52:29

Szia Rob!
Szerintem BJ király és megunhatatlan, főleg fejlődéshez - de csak heti három nap. No meg ad egy biztonságot is, ha a többit magadnak kell kitalálni, legalább van, ami biztosan működik. DE egyetértek, emellett a lehetőségek korlátlanok :-)

Petros 2009.02.05. 19:55:55

Szia Rob!
Teljessen igazad van abban, hogy május óta a Brett Jones álltal összeállított gyakorlatsor nyüstölöm. A @16kg-al el is értem a célom, de a 24 kg-al még nem. A téli időszakra kicsit módosítottam is rajta, és ahogy olvashatod a terveimben, még nem facsartam ki teljessen a BJ workoutot, ezért ennek mindenképp a végére járok. Emellett erőedzések is lesznek nem csak kettlebellel de barbell súlyzóval is, viszont nekem a gyengém a ballisztika, amire nagyon jók a Tabata és VO2max módszerek. A BJ workout pedig remek az instruktorira való felkészülésre.
Szóval amíg 24kg-al nem érem el a célom a BJ keretein belül, addig nyüstölöm, utánna elmondhatom, hogy a @24kg a munkasúlyom és jöhetnek az újabb célok és edzéstervek!
Annak pedig, hogy beledumcsizol, kifejezetten örülök, mert mindenből lehet tanulni, és olyanokra is felhívod a figyelmem amit én nem veszek észre!

Petros 2009.02.05. 20:00:51

Szia Rita!
Brett álltal összeállított gyakorlatsor szerintem is remek, de azt azért nem mondom, hogy megunhatatlan. Miután elértem vele a célom, lépni kell és kipróbálni mást, de ez nem azt jelenti, hogy a későbbiekben nem lehet elővenni és kicsit leporolni mint ahogy az ETK programot is. Azért ez a Brett gyerek tud valamit :-)
Köszönöm a hozzászólásokat! Sajnos most folytatnom kell a munkát, de hétvégén már lesz időm edzeni!

robtraining 2009.02.06. 13:09:13

Szia Rita!
Igazad van 3 nap,tehát belefér még egy nap az erő fejlesztésére..."Szegény" Petros,mi már be is tábláztuk a hetét...:) :) :)
Rob

robtraining 2009.02.06. 13:14:20

Szia Petros!
Értelek.
"Megméretetted"magad az instruktorin?Mert mi Ritával ketten beosztjuk a hetedet...:) :) :)
Rob

Petros 2009.02.06. 18:53:05

Az instruktori még mindig cél, és nagyon szeretném megcsinálni, úgyhogy a motiváció megvan. A többi a kemény magyar forinton múlik, mert jelen állás szerint esélyem sincs kifizetni a beugrót :-/

Pafe 2009.02.11. 15:12:10

Petros,
Ha még nem láttad rkchungary.wordpress.com/2009/02/11/rkc-kurzus-budapesten-augusztus-14-16/
igen én is hasonló cipőben vagyok, mint te. Épp házvásárlás kellös közepén vagyunk, most kigazdálkodni nagyon nehéz. Megpróbálom, de ha nem jön össze a 2010-esen ott leszünk! :)

Petros 2009.02.11. 22:24:27

Szia Feri!
Már olvastam, és hát az lett amit vártam. Rendes Péteréktől, hogy részletfizetési lehetőség is van, de ha belegondolsz a legkedvezőbb esetben is 1695,- USD az jelenleg 390 000,- HUF , ami nagyon sok pénz. Sajnos jelenleg egyedül keresek a családba és ennyi pénzt ebben a bizonytalan helyzetben nem tudok rá kiadni. Ettől függetlenül tanulom az RKC rendszert és használom továbbra is a kettlebellt, egyszer csak sikerül a képzésre is eljutni. A remény hal meg utoljára!
süti beállítások módosítása