ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20

Nyugi, még szabadlábon vagyok :-). A név arra utal, hogy ennél a gyakorlatsor összeállításnál a helyszűkén volt a hangsúly. Lássuk miből áll egy kör:

1 - Walking Lunges: kitörés felváltott lábbal előre haladva. Minden lépésnél olyan mélyre menjünk, hogy a hátsó lábunk térdkalácsa megérintse a talajt. Zuzana 30 lépést ajánl.

2 - Prisoner Burpees: álló helyzetből indul a gyakorlat. Leguggolunk, majd a kezekre támaszkodva kilökjük lábainkat és felvesszük a fekvőtámasz pozíciót. Csinálunk 1 fekvőtámaszt, majd a jobb lábunkat magunk alá húzzuk és vissza, ezt megismételjük ballábbal is, utána ismét fekvőtámasz és lábbehúzás. Végül beugrunk páros lábbal guggolásba és guggolásból egy nyújtott kezű, magasba ugrással térünk vissza a kezdő pozícióba. Ezt 10x kellene megismételni!

3 - Over the Chair Round Kikcks: helyezzünk egy támlás széket magunk elé, úgy hogy ne pont mögötte álljunk, hanem kicsit az egyik oldalunkon legyen (ebben az esetben a jobb oldalunkon). A jobb lábunkal kezdve végezzünk egy félköríves rúgást a szék felett, majd ezt kövesse a bal lábunk is. A két körzés után most a szék bal oldalán állunk, és ez egy ismétlés. A következőhöz ballábbal kezdünk, és így tovább, szintén 30 ismétlés erejéig.

Ebből a 3 gyakorlatból állna ez a gyakorlatsor. Nem sok de valahogy úgyérzem ez fájni fog :-). Beszúrom a videót is a könnyebb érthetőség végett:

 

És most lássuk mire voltunk mi képesek:

WL:30 lépés, PB:10i, OCRK:30i = 1 kör
2 kör  19'22"

Nézve a videót azt gondoltam simán lenyomom a 3 kört, na 1 kör után gyökeresen megváltozott a véleményem a 2 kör után meg abba kellett hagynom, olyan szinten felpörgettem magam, hogy kellett 15 perc , hogy észhez térjek. Hát minden elismerésem Zuzanna, nem csak az alakja tökéletes de az állóképessége is :-). Összegezve nagyon élveztem és alkalmazni fogom ezeket a gyakorlatsorokat az edzésemben, remek kis változatos nap, még most is sajog a combfeszítőm :-).
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr541580277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása