ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20

2007 novemberében ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC programmal Pavel könyve és Lakatos Péter RKC TL honlapján keresztül. Meg is vettem első 16kg-os kettlebell-emet és januárban nekiláttam az edzésnek. A könyv alapján kezdtem el majd következett az első szeminárium az ETK Götz András RKC vezetésével. Addigra kis feleségemet Olgit is sikerült megfertőznöm így ő is velem tartott. Elsajátítottuk az alap gyakorlatok helyes kivitelezését, majd jöhetett Pavel RKC Beavatás edzésterve. 2008-ban kétszer is volt Magyarországon instruktori képzés, de sajnos anyagi gondok miatt nem tudtam rajtuk részt venni, azért nem adom fel és azon vagyok, hogy minél hamarabb RKC instruktor lehessek. A beavatás program után a folyamatos feszítés elvét gyakoroltam erőedzéseknél, ballisztikából pedig megtanultam egy újabb alapgyakorlatot, a Snatch-et és az erre épülő VO2max edzést. Nyár végén jött egy újabb szeminárium a KGB (Kettlebell Gone Ballistic) amit Németh Rita és Tóth Ervin RKC-k vezettek és remekre sikeredett, nem csak jól elfáradtam de sokat tanultam belőle. A szeminárium után úgyéreztem, hogy össze tudom állítani a saját első edzéstervemet, amivel az év végére szerettem volna elérni a célomat, de sajnos magánemberként sok rossz dolog történt így pár hetet ki kellett hagynom, de sebaj mert ezzel az edzésprogrammal folytatom amíg el nem érem a célom, erről később.

Szóval ezt az utat jártam be 2008-ban, és mit nyertem vele? Lássuk:
- ülő munkát végzek és ki van a hátam, vagyis csak volt mert magam sem hittem hogy a súllyal való edzés segíteni fog, és mégis. Azóta többet bírok ülni, és nem fáj a hátam!
- mivel nem szeretek futni, mindig az erőt igénylő sportokban voltam jobb, és soha nem gondoltam volna, hogy futás nélkül is tudok ballisztikus edzést csinálni. ebben is sokat fejlődtem köszönhetően a sok swingnek és snatchnek. Mivel a jövőben fogyni is szeretnék ezért az étkezésre is nagyobb hangsúlyt kell fektetnem, mert már csak azon múlik. Erőben is fejlődtem, hisz 16-ról 24kg lett a munkasúlyom.
- munkámból kifolyólag nem tudok rendszeresen edzőterembe járni, úgyhogy számomra ez is nagy előny, hogy otthon edzhetek bármikor, amikor szakítok rá időt és az év elejéhez képest már egy kisebb sereget mondhatok magaménak: 8kg, 12kg, 2x16kg, 24kg
- és végül de nem utolsó sorban a kettlebellen keresztül remek embereket sikerült megismernem akiktől sokat tanulok és egymás unszolásával sok motivációt kapok.

A leírtakat visszaolvasva örömmel tölt el, hogy megismerkedtem a kettlebell-el és az RKC rendszerrel, sokat adott már eddig is és még mindig tele van lehetőségekkel, úgyhogy 2009-ben is folytatom a gyakorlást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr82847127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása