ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20
Még mielőtt rátérnék a mai napra lássuk csak mitörtént ezen a héten eddig:

Hétfő: 8.H/P1 NAP - A kemény intenzitású hétvége után jóljött egy kis pihenő, na meg a munkában is hosszú volt a nap úgyhogy idő sem lett volna.
Kedd: 8.H/V1 NAP - A hetet a változatos nappal kezdtem. Most viszont nem állítottam össze külön programot, hanem a SNATCH-nek szenteltem az edzést. Lassan a K2 napon is befejezem az 5 létrát és rátérek a 24-re, sőt egyre több gyakorlatnál mostmár kóstolgatom a nehezebb bellt, ezért ez a nap a snatch tökéletesítéséről szólt és lassabban csináltam nem időre. kb 60 ismétlést csináltam a 16-al, majd elkezdtem próbálgatni a 24-est. Hát még erősödnom kell :-). 4/4-ek után le kellett tennem mert a kivitelezés rovására ment, de gyakoroltam vele és már nem félek tőle ;-)
Szerda: 8.H/P2 NAP - Na ja tegnap elúszott a második pihenő napom, éspedig azért mert kiderült, hogy jobbkézzel valamit elszúrtam a snatch közbem. Rosszul fordíthattam át a 24-es bellt, és szarrá verte az alkaromat ami igazán szerdán jött elő :-/ , így jobbank láttam pihentetni.

Na és akkor a mai nap jöhetett a közepes nap, ahol ECS döntöttem a magam módján:

- 150i CLEAN+PRESS K16kg   5x5L
- 9min_170i 1ARM SWING K16kg   70+40+30+30+30

Megcsináltam az 5 létrát a 16-al, amit egyéni csúcsnak könyvelek el :-)). Persze a swingre már nem vagyok ilyen büszke, látszott, hogy az 5 létra sokat kivett az erőmből, na de legközelebb arra figyelek jobban ;-)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr12410254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stoczi 2008.04.04. 08:50:18

Szia!

Az 5x5-ös létra kb. mennyi idő alatt ment le?

Petros 2008.04.04. 10:03:15

Hú ez jókérdés. Az az igazság, hogy nyomások lévén a gyakorlat közben nem számít az idő, a pihenéseknél pedig igyekszem 30sec belül maradni. Jelen esetben az első 3x5L-nál csak az 5L között tettem le a súlyt. Az utolsó kettő 5L-nál már az 5. létra előtt le kellett ráznom a kezem. Kemény volt így is ;-)

Szpecnaz 2008.04.04. 10:13:22

Gratulálok!
süti beállítások módosítása