ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20

Átrágtam magam a gondokon, és elkezdem felépíteni az életem ismét a nulláról indulva. A blogom köntöse is kicsit megváltozott, mert igaz edzésnaplóként indult de az elképzelésem és a terveim szorosan összefüggnek a kettlebellel, ezért úgy a helyesebb ha az edzésnapló szóból elhagyom az edzés szót. Akkor lássuk mit találtam ki:

A problémám gyökere a Magyarországon kialakult vállság, ami a szakmámat erősen érintette, és sajnos jelenleg stagnál Én pedig feléltem a tartalékaimat. Ebből erős stressz és szorongás alakult ki ami kihatott az egészségemre olyan szinten, hogy az edzéseket sem tudtam folytatni. Kellett egy kis idő míg összeszedem magam, és kitalálom , hogy orvosolható a problémám. Ez megtörtént. Első körbe kellett egy olyan szakma aminek nincs köze az építőiparhoz, meg tudom tanulni, szeretem csinálni és ki tudom egészíteni a fizetésem. Így jutottam a Gyógymasszázshoz. Az ötlet jónak tűnt csak a szakképesítéshez is pénz kell, de úgy néz ki ezt is meg fogom tudni oldani, úgyhogy jöhet a tanulási szakasz. CsiriBá barátom is elővette a varázspálcáját, és ellátott rengeteg jó tanáccsal és ötlettel, úgyhogy a 2010-es évben a következő lépéseket szeretném megtenni:

1. SMR szemináriumon való részvétel, elsajátítani a hengeres önmasszázs technikáját (ez nemcsak szakmailag lesz hasznos, de az edzéseimbe is be tudom építeni)
2. OKJ Gyógymasszőr szakképesítés megszerzése (februárban indul a képzés, amivel megtanulhatom a gyógymasszázs technikákat és egy új szakmát szerezhetek magamnak, sőt ha ügyes leszek akkor a későbbiekben még oda is eljuthatok, hogy abból élek amit szeretek csinálni, hajrá)
3. SMR tanácsadói képzés elvégzése (miután alaposan megismertem a technikát, megtanulom azt is hogy tudom átadni ezt a remek tudást és csoportokat indíthatok Nyugatmagyarországon)

Úgygondolom ezek elérhető célok, kellően motivált vagyok hozzá és hiszem, ha ezeket elérem, akkor segítenek kimászni a gödörből. Most, hogy látom a fényt az alagút végén, a közérzetem is sokat javult, így az edzéseket is folytatom amivel szintén vannak céljaim és terveim:

Célok: Egy Gyógymasszór és SMR tanácsadónak nemcsak megfelelő szakmai tudással kell rendelkeznie de külsőleg is nagy előny ha meggyőző, egészséget és erőt sugároz a fizikai megjelenése is :-). Szóval egy jó adag állóképesség és egy kis fogyás amit össze kell hoznom a 2010-es évben, ehhez pedig a legmegfelelőbb eszköz a kettlebell. Az edzéseimet is 3 fő részre osztottam, ahogy tanulást:

1. RKC Programminimum (visszanyúltam az alapokhoz 1-2 hónap erejéig, ezzel az a célom hogy az alap gyakorlatokkal visszanyerjem az erőm, és elérjem, hogy a következő programoknál már ismét a @24kg legyen a munkasúlyom)
2. Rita Workout (az alapok után jöhet Németh Rita RKC-val kiötlöt program, ahol a súlyelosztást az erőmhöz mértem változtatom meg, jönnek új gyakorlatok és növekszik az intenzitás. Nagyon jó kis program, ideje lesz végigcsinálni)
3. Brett Jones Workout (ez egy olyan program amit Bret ajánl az RKC Instruktori képzés felkészülésére, már foglalkoztam vele, de még maradtak benne lehetőségek, így 2-3 hónap alatt kifacsarom)

Ezzel a három programmal biztos vagyok benne hogy elérem a céljaim, amikről természetesen számszerűen beszámolok, a felméréshez pedig 3-4 hetente előveszek egy-két tesztet amivel felmérem hogy haladok. Nincs más hátra mint előre, érzem, hogy a kettlebell ereje ismét velem lesz :-)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr361495338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csíky Feri · http://www.csikysystem.wordpress.com 2009.11.05. 00:34:13

Szia!

Örülök, hogy tudtam segíteni! De annak még jobban örülök, hogy ilyen határozott elképzeléseid vannak!

Kívánom, hogy mihamarább sikerüljön rendet vágni az életed sűrűjében!

Üdv,
Feri, a CsiriBá :)

Petros 2009.11.05. 09:30:07

@Csíky Feri: Szia Feri. Hétvégén feldolgoztam a sok infót és írtam mailt amiben kifejtettem ennél bővebben az elképzelésem, remélem azt is olvastad. A határozottságomhoz sokban hozzájárult a beszélgetésünk, köszönöm. December 5.-e megcélozva és elkezdem az okulást :-)
Szép napot, PPeti!

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2009.11.05. 09:57:46

Szia Petros!
Remélem bejönnek számításaid. Sok kitartást kívánok
Üdv
Tamás

Petros 2009.11.05. 13:03:13

@sztheomo: Szia Tamás!
Köszi a biztatás, mostmár 100%-osan motivált és eltökélt vagyok, isten óvja aki az utamba áll ;-)

Anikó RKC 2009.11.07. 20:50:53

Juj de jó!!
szurkolok Neked!
ha bármi kutyafüle jegyzet kell, bátran szójjá :-) nekem is.

Ferivel rendszeresen konzultálj, és remélem, mihamarabb Kolléga leszel! jujdeörülök.
ERŐSEN! :-)

Anikó RKC 2009.11.07. 20:52:01

hú,nem jól írtam. a Kutyafüle Jegyzete csak állatorvos baratunknak van :-) nekem Emberfülés van :-)

Petros 2009.11.10. 10:30:36

@tiekuanyin:
Szia tiekuanyim!
Milyen kicsi a világ :-). Biztosan szükségem lesz a segítségedre úgyhogy élni fogok a lehetőséggel, köszönöm !
süti beállítások módosítása