ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20
    A KGB olyan motiváltságot adott, hogy lesz ami lesz következő célnak kitűztem az októberi RKC instruktori képzést. Igaz a beugró ára még nincs meg de ettől függetlenül felkészülök rá, aztán lehet hogy a szerencse is mellém szegődik. Tehát számszerűen amit el akarok érni októberre:
- jelenlegi 93kg testsúlyról lemenni 80-85kg közé
- teljesíteni a snatch tesztet 90+ kategóriáét
- olyan állóképességet szerezni, hogy végigbírjam a 3 napos kiképzést

    Ennek tükrében állítottam össze a programomat. Ami köré építek, az Bret Jones álltal ajánlott körökre bontott edzés. A részletes cikket megtalálod Németh Rita RKC blogján MAGYARUL. Ezer köszönet Ritának, hogy lefordította, na és persze Bretnek aki kitalálta, és jóváhagyta a fordítást. Mellette még lesz VO2MAX és Erőedzés. Nagyvonalakba 1 hetem így fog kinézni:

1 - BJW #1
2 - BJW #2
3 - BJW #3
4 - Pihenő
5 - Változatos nap/Erőedzés
6 - VO2MAX
7 - Pihenő

    A BJW esetében először 1db 16kg bellel dolgozom, addig míg mindháromból nem megy a 3 kör. Utánna fel lesz osztva kemény-közepes-könnyű workout-tokra. Részletesen akkor számolok be ha odaértem. A VO2MAX esetében is az első hetekben a kimérés után 16kg-mal 36/36 osztásban dolgozom, majd itt is lesz kemény és könnyű edzés. A változatos napon pedig azt csinálom amihez kedvem van: gyakorlom a KGB-n tanult újdonságokat, erőedzés, snatchteszt. Szóval unatkozni akkor sem fogok. :-)
    Az edzéstervem az itt leírtaknál részletesebben meg van komponálva, de mivel menet közben lehetnek változások, és úgyis vezetem az edzésnaplót, indulásnak ennyi untig elég. Úgy terveztem, hogy júliusban kezdem, de addig csak lötyögnék, úgyhogy holnap kezdem ;-)
    Végül de nem utolsó sorban köszönöm Ritának az önzetlen segítséget, ő segített öszeállítani az edzéstervemet, és figyelemmel kíséri a felkészülésem ami nem csak nagy segítség de motiváció is. Na az út megvan, holnap el lehet indulni és gyakorolni az erőt ;-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr36530020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása