ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20
Ahogy azt már jeleztem a tegnapi nap a kettlebellről szólt. Már izgatottan vártam, és a végére érve összegezve kellemesen csalódtam :-). Na de lássuk részletesebben.

ETK szeminárium!
Reggel elég korán kellett kelni, mert 10:00-kor kezdődött, és még így is épp, hogy odaértünk. Az első meglepetés rögtön a regisztrációnál ért. Szilvi (Kékszilva) meghallotta a nevem és odajött gratulálni nekünk, hogy belevágtunk a kettlebelezésbe. Kiderült, hogy figyeli a naplómat :-). Köszi Szilvi és további kitartást neked is ;-)
A szemináriumot Götz András tartotta Tóbiás Mátyás és Mári Tamás segédletével. Le a kalappal András előtt, nagyon színvonalas gyakorlást tartott. Nagyot tévedtem amikor azthittem, hogy én már tudok swingelni :-). Komolyabb probléma szerencsére nem volt vele de a nagy balesetek az apróságokon múlnak. Szemléletes volt az gyakorlás és, átvettük az alapokat 1-2 kezes Swing, Clean, Press, TGU. Javító gyakorlatokat is részletesen átvettük a végén pedig egy 6 perces gyakorlással bepislantást nyertünk a komoly edzés hangulatába. A végén pedig volt egy kis beszélgetés. Ott valaki megkérdezte, hogy Győrben nem lesz-e instruktor (hát azon vagyok hogy legyen :-)) Összességében tanulságos volt a szeminárium és még motiváltabbá tett. Kicsit sajnáltam, hogy a snatch-el nem foglalkoztunk, de érthető volt hisz teljessen kezdő csoportról volt szó. Köszönet Andráséknak!
Itt találkoztam egy ismerős arcal is, Jenny személyében. Szimpatikusnak tartom, igaz sokat nem sikerült beszélgetnünk, mert mindketten vidékiek lévén Péteréket bombáztuk kérdéseinkel. Danival is sikerült találkozni, de vele már az instruktorin. Mindketten nagyon elszántak és kemények. Csak így tovább ;-)

RKC instruktori találkozó!
Ez délután kettőkor kezdődött, hát össze kellett kapnom magam, hogy odaérjek időben, de végül ez is sikerült. A regisztrációt követően megismerkedtem Péterrel. A mailváltásokból már kiderült, számomra, hogy egy szimpatikus srác, de személyesen megismerve még így is kellemes meglepetést okozott. Látszik, hogy szívvel-lélekkel foglalkozik a kettlebellel és az RKC rendszerrel, és remek kis csapatot épít maga köré. A megbeszélés alatt elmondott mindent a rendszerről, és mindarról amit az instruktori cím szerzésével kaphatunk. Továbbra is nagyon tetszik az egész, és szívesen dolgoznék ebbe a csapatba, de azért amikor a képzésről esett szó, többször megfordult a fejemben, hogy lehet, hogy ez nekem még korai. Na de beszarni ráérek később is.
A megbeszélés után lehetett gyakorolni, de nekem erre már se erőm se száraz ruhám nem maradt, így csak megfigyelőnek maradtam. Jenny meglengette párszor a 40 kilóst, az nem volt semmi, igazi Vaslady :-). Végén még pár kérdés Péterhez, aztán búcsúztam.

Hazafele a vonaton átbeszéltünk a napot a nejemmel, és nagyon örülök, hogy neki is tetszett, és további motívációt kapott a folytatásra. Andrásnak köszönhetően mostmár ő is alaposan meg lett fertőzve a golyóvírussal :-).
Részemről szintén tanulságos volt a nap, és csak alátámasztott abban, hogy ez az a rendszer amire szükségem van. Az instruktori képzésben még kicsit bizonytalan vagyok, de a felkészülést mindenképp elkezdem aztán majd kiderül meddig jutok.

Ma izomlázban gazdag pihenő napot tartok. Se munka, se edzés csak pihenés, hogy hétfőn újult erővel tudjam folytatni a gyakorlást.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr87313685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borbiró Róbert 2008.01.27. 19:07:04

Petros,
Köszi a részletes beszámolót.
Már nagyon kiváncsi voltam ,túléltétek-e ?:))

Katschthaler Gabi · http://www.kettlebelldebrecen.hu 2008.01.27. 19:25:54

Petros, én is nagyon örülök, hogy személyesen is megismerkedtünk - még ha kissé hektikásra sikeredett is a nap.
Nem tudom, mennyire nyugtat meg, de kb. én is hasonló, vegyes érzésekkel jöttem haza: egyformán belelkesedve és betojva :))... kíváncsi leszek, Dani hogy van ezzel :)

Petros 2008.01.28. 20:01:44

Szia Robi! Ezt még túléltük :-). Nagyon hasznos szombati nap volt.

Szia Jenny! Hát nemtudom te mitől ilyedtél meg, nagyon felkészültnek tűntél nekem ;-). A felkészültség érdekében én is megteszek mindent, a díjat még nemtudom sikerül-e összeszedne. Szponzorokat keresek :-).

Katschthaler Gabi · http://www.kettlebelldebrecen.hu 2008.01.28. 22:32:19

Szerintem ettől a három naptól mindenki parázik, tökmindegy, mennyire van felkészülve :D

Bencze Dániel 2008.02.04. 18:05:55

Jelentem, én teljesen beszartam:)))) Néha elgondolkodom, hogy normális vagyok?És mi lesz, ha sírni látnak?:))))

Egyébként millió respekt mindenkinek(Jenny, Petros, Péter, András), látszik, hogy egy lelkes csapat és, hogy összeköt minket a vas:)

Bencze Dániel 2008.02.04. 18:07:03

bár bevallom, Jenny-től jobban félek, előttem van a kép, ahogy ott fog velem üvölteni, mint egy anyatigris, hogy még 158 swing, még 157 swing....:))))

Petros 2008.02.04. 20:44:38

Mint ahogy már montam beszarni ráérünk később is ;-). Engem kifejezetten motivál az , hogy mennyire le vagyok hozzátok képest maradva. Jenny tényleg félelmetes, de nagyon elszánt, és rengeteget tanul és gyakorol. Igazi instruktor alany, szívesen veszek majd tőle leckéket.
Sajnos most én is be vagyok szarva, de nem a felkészülés miatt, szerdán dől el, hogy részt tudok-e venni az instruktori képzésen. Ha meglesz a megpályázott meló akkor szűkösen de összejön a beugró, ha nem akkor muszály leszek visszalépni. De a remény hal meg utoljáró, még bizakodok, és gyakorlok keményen!
Nekem is tetszik a társaság, misztikus ereje van a golyónak, hogy ennyi jófej embert össze tud kovácsolni :-)

Katschthaler Gabi · http://www.kettlebelldebrecen.hu 2008.02.05. 19:46:15

Még az orvosi acél vámpírfogaimat is beteszem, úgy vigyázzatok ;)
süti beállítások módosítása