ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20
    Mivel a tegnapi nap elég fárasztó volt, ma egy laza TGU gyakorlást terveztem, de sajnos ez nem jött össze mert a mai hírektől mentálisan padlóra kerültem. Választ kaptam az instruktori jelentkezésemre amiben két rossz hír is volt. :-(
    Az első és a fontosabbik az ára. Tudtam, hogy nem lesz olcsó, de ennyire nem számítottam 1200 USD (kb 200 ezer HUF). Mivel már nagyon beleéltem magam (ez egy rohadt rossz tulajdonságom, időnap előtt bele tudom magam élni dolgokba), és sokat jelentett volna az instruktori képzés, úgygondoltam még adok időt magamnak, hátha március végéig össze tudom szedni a pénzt. Ekkor jött a másik rossz hír. Az első instruktori találka január 26.-án lesz 10:00-tól, pontosan akkor amikor az ETK szeminárium amire jelentkeztem a párommal. Ezt fel is vetettem Péternek egy mailben , amiben ...

Itt most utólag korrigálnom kell, ugyanis Péter megkérdezése nélkül másoltam be a levelezésünk egy idézetét. Ez bunkóság volt tőlem, és nyilvánosan is elnézést kérek tőle. Az idézetet töröltem, és mint utólag kiderült elképzelhető, hogy ha egy napon is lesz a két szeminárium nem egy időpontba, úgyhogy jelen tudok lenni mindkettőn. Szóval az alul leírtak már nem jelentenek akadályt, és még van esélyem összeszedni a pénzt március 31.-ig. Ha nem sikerült akkor is nyerek vele, mert a felkészülést végigcsinálom.

{Magyarul 26.-áig döntenem kell. Mivel az ETK-ra a párom is jön, ezért a szemináriumra megyek, nem akarom cserben hagyni ha már rászedtem a gyakorlásra, és Andrást se akarom átvágni, hisz elintézte, hogy még beférjünk 26.-ára. Így több mint valószínű, hogy az instruktorinak annyi. :-((( Ezt rohadtul sajnálom, mert nagy és ritka lehetőségnek tartottam, és nem utolsó szempontból hatalmas inspiráció a kemény munkához.
Persze ez nem azt jelenti, hogy abbahagyom a gyakorlást és a tanulást, csak jó lett volna kipróbálni és kiképezni magam instruktori szintre, ráadásul személyesen Paveltől lehetett volna tanulni. Na meg jó kis társaság is jött össze, jó lett volna a csapathoz tartozni.}


    Szóval ez most elszomorított és padlóra küldött, de igyekszem összekaparni magam, és holnap folytatom a begyakorlást. Hétfőtől már az RKC programminimumot szeretném csinálni.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr14301429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katschthaler Gabi · http://www.kettlebelldebrecen.hu 2008.01.18. 07:19:03

Oh... azért ezt beszéld még meg a pároddal is. Kétlem, hogy ragaszkodna hozzá, hogy inkább vele menj, és lemaradj erről a lehetőségről.
Mi is úgy megyünk, hogy mindketten, csak én az instruktorira, a férjem meg az ETK-ra. Ha gondolod, egymásra bízhatjuk őket :)

Petros 2008.01.18. 10:17:12

Szia Jenny!
Kaptam mailt Pétertől, úgy néz ki, hogy nem fogja egymást ütni a két program, így elképzelhető, hogy mindkettőn ott leszek. Tegnap elég szar napom volt, így elég panaszkodósra sikerült a feljegyzés, de ma már jól vagyok és folytatom a felkészülést. Ha nemsikerül a pénzt összeszednem akkor is végigcsinálom a kemény felkészülést, az csak a hasznomra vállik :-)

Katschthaler Gabi · http://www.kettlebelldebrecen.hu 2008.01.18. 14:05:38

Jajó, én meg írtam neked az iwiw-en pont emiatt, de akkor tudsz mindent :)

Bencze Dániel 2008.01.18. 17:07:35

Akartam kérdezni, hogy mi a szomor tárgya, mert szombaton délután lesz az instruktori.:D

Petros 2008.01.18. 19:02:21

Szia Dani! Hát az szomort okozó egyik tényező megszűnt, és azon vagyok, hogy a másik is megszűnjön, igyekszem összeszedni rá a pénzt.

Katschthaler Gabi · http://www.kettlebelldebrecen.hu 2008.01.18. 21:27:06

A TGU-val kapcsolatban tegnap (asszem) olvastam a dragondoor fórumon egy vitát, amiből kiderült, hogy a Pavel-féle kicsit más mint az AOS: ő megtámaszkodik könyökön, majd kézen, nem hasizomból ül fel. Az lett a végeredmény, hogy a DiLuglio-féle szükségtelenül nehéz.

Petros 2008.01.19. 09:09:41

Igen én is hallottam róla, de úgyvélem, hogy kezdők esetében az AOS a könnyebb és szemléletesebb. Nekem legalábbis jobban bevált, de azthiszem nem ezen van a hangsúly hanem a súly statikus tartásán, és a vál folyamatos terhelésén.
Amúgy te hogy szoktad csinálni?

Katschthaler Gabi · http://www.kettlebelldebrecen.hu 2008.01.19. 15:56:24

Mármint Pavel tolja fel magát könyökre, majd kézre. Az AOS szerint meg "ne tedd le a kezed, amíg fel nem ültél" - erre mondták, hogy szükségtelenül nehéz, egy 32-essel már kétséges, hogy meg tudod-e csinálni.
Én úgy a kettő között, de próbálok rátérni a paveli támaszkodósra teljesen.

Petros 2008.01.19. 19:55:18

Jenny, ezt most nemigazán értem, pár bejegyzéssel lejjebb betettem egy videót, azon elmagyarázza a TGU-t, és könyököl. Akkor most hogy van?
Az AOS szerint van egy másik gyakorlat a felülés, ahol két magasra tartott kettlebellel ülsz fel, de abból nem kell felálni.
Amúgy én is a támaszkodósat tartom jobbnak, a hasizom akkor is dolgozik, és ezzel a techinával tényleg nagyobb súlyt lehet emelni.

Katschthaler Gabi · http://www.kettlebelldebrecen.hu 2008.01.20. 15:25:11

Mondja ott valahol, hogy ne karból told fel magad. De ha úgyis könyökölsz, akkor nincs jelentősége :)
Majd 26-án Péter úgyis kikorrigál, ha kell :)

Bencze Dániel 2008.01.20. 22:06:32

Elvtársak,
Segítene vmi IT-sebb beállítotságú, hogy linkajánlót hogyan szúrjak be?Mert igazából ég a pofámról a bőr, hogy a Ti blogotok nincs fennt az én blogomon :D

Petros 2008.01.21. 22:17:28

Szia Dani! Ha küldsz egy mail címet leírom részletesen, hogy tudod megcsinálni, ide azért nem tudom beírni mert html kódolásról van szó, és ha ide beírom rögtön értelmezi.

Bencze Dániel 2008.01.23. 22:26:22

Naon köszönöm előre is!benczed@ingatlanhitel.hu
süti beállítások módosítása