ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20

11.
szeptember

K.O.

Petros  |  6 komment

 Két hónap hallgatás és káosz után, újtra itt vagyok. Sajnos a vállság teljessen megtépázott sőt ki is ütött. De felkeltem, és újrarendezem életem minden téren. A szakmám terén még mindig nagy a munkahiány és ebből kifolyólag a pénztelenség, de amit eddig elértem abból nem adok és arra kell építenem. Ez igaz az edzésekre is, a sok stressz és szorongás nem tett jót, és alig vártam ,hogy rendeződjenek a munkahelyi viszonyok, és folytatni tudjam a sportolást. Úgyhogy ittvagyok és nemhagyom magam!
Az elején kell kezdenem, úgyhogy lássuk mit szeretnék elérni, mikorra és milyen módszerrel.

Célok: Első és legfontosabb, hogy az edzésekkel egészségesebb életet éljek. Kevesebb stressz, kevesebb fölös kiló és sokkal jobb és magabiztosabb közérzet. Mivel már tapasztaltam a kettlebell hatását , tudom hogy ez könnyen meg is fog valósulni, ha egy nagyon fontos dolgot szem előtt tartok: RENDSZERESSÉG ! Nincs több kifogás, és minden edzésnapon szakítani fogok időt a gyakorlásra, legyen az bármikor az adott napon. Az első állomás számszerűsítve: 2009.12.31. -> 90kg
Jelenlegi testsúlyom 96kg, úgygondolom a cél reális és kivitelezhető!

Az út és a módszer: Tömören RITA WORKOUT. Ezt a programot Ritáva együtt állítottuk össze, itt az ideje hogy kivitelezzem, és remek program a céljaim elérésére. Az eszközök rendelkezésemre állna, ellszántság megvan úgyhogy már csak az étkezésre kell szigorúbban figyelni és könnyedén meglesz az eredmény :-). Nemtudom pénzügyileg mennyire fog beleférni, de még ebben az évben az SMR masszázst is el szeretném sajátítani, mert roppant hasznosnak tartom és a sérülésem kiújulásának élkerülése érdekében szükséges is lesz.

Hát ennyi lenne. Azthiszem reális és kivitelezhető, úgyhogy ma neki is látok a kivitelezésének és elindulok úgy az úton, hogy senki és semmi ne tudjon róla letéríteni!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr491374783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rita, RKC 2009.09.11. 16:15:06

HAJRÁ!!! Drukkolok Neked, és hogy motiváljalak: a Párt figyel Téged! 8-)

felfant · http://enszokettlebell.blog.hu/ 2009.09.11. 22:04:53

Hi Petros!
Gondolkoztam, hogy írjak e, mert mindíg, mikor írok, eltünsz egy időre, és nem akarok rossz ómen lenni :)
Na mind1. Remélem mostmár minden OK és gyakrabban látlak errefelé! :)

Üdv: Anti

Petros 2009.09.14. 08:16:11

@Rita, RKC: Köszönöm a biztatást, rámfér :-)

Petros 2009.09.14. 08:17:55

@felfant: Szia Anti! Nem te tehetsz róla :-), darabjaimra hullottam, de már rakom ki a puzzle-t ;-).

Pafe 2009.09.18. 12:04:51

Üdv újra a klubban! :)

Petros 2009.09.23. 09:13:32

@Pafe: Köszi Feri! Igyekszem, hogy ismét méltó ellenfél legyek ;-)
süti beállítások módosítása