ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20

Pár napig nem voltam idehaza, így becsúszott egy kis kényszerpihenő. Ma viszont folytattam, és a swing volt a soron. Anti egyetértett , hogy ha nem érzem jónak a tempót akkor csináljam 15s/15s időintervallumban, de mindenképpen látni szeretné a swinget mert a kis húzódás azt is jelentheti, hogy a kivitelezésben van a gond. Amíg még személyesen nem tudunk találkozni addig gondolom egy videó is megteszi így a program után még csináltam plusz két kört és felvettem videóra.

1 - Joint Mobility jellegű bemelegítés
2 - Javító gyakorlatok:
       Sumo Deadlift     3x10i @16kg
       Figure8                3x10i @16kg
       Pumps                  3x8i
3 - Power Swing (kétkezes)
       15s ON+15s OFF,   4perc (8x11i @16kg) => 88i
4 - Levezetés

Na így már sokkal jobban éreztem magam. A 15 másodpercbe belefért 11-12 ismétlés, és ahogy a videón is látszik igyekeztem a negatív szakaszt is erőből csinálni és nem vittem fel a golyót mellkas magasságig. Én úgy látom nem csinálom rosszul, de megvárom Anti véleményét!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr742694807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cornelius Sulla 2011.03.01. 20:08:52

Hali.
Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:)
Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghúzod csak az a fucsa-nekem-,hogy kileng a bell a végén.Hajrá és kitartás!!!

electro123 (törölt) 2011.03.06. 00:54:09

Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy van benne erő felfelé menet (nem baj ha kileng, sőt az jó, ha jó a technikád akkor ki fog lengeni valószínű)
Talán annyit, hogy ne vidd ennyire magasra a bellt szerintem a tabatánál, maradj meg derék magasságon viszont lefelé még kicsit próbálj bele vinni, ha csak max derékig viszed meg látod a 10s - be is bele fog férni a 8. bár ezt már mondták neked :D viszont még az is, hogy lehet, hogy túl feszes a kezed mintha persze, de ez csak mint amatőr rkc - nak tanulni szeretni akaró ember mondja :D:D, nálam kicsit lazább a kéz általában, mint ha csak egy kötél lenne ráakasztva a bellre.
Szóval nem vagyok rkc emiatt ne is hallgass rám mert kiherélnek a nagyok :D:D:D, viszont veled kezdtem 2008 - ban mármint a te blogodat olvasva :D és miattad kaptam rá erre a csodagyógyszerre. Tavaly majdnem minden héten volt, hogy blogodra kattantam, hogy hátha van már valami :D örülök, hogy itt vagy megint, remélem kezdenek rendeződni a dolgaid, hajráá.

felfant · http://enszokettlebell.blog.hu/ 2011.03.13. 11:33:11

Szia Petros!

Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most!
Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;)
Az meg lehet, hogy meg kellene csinálnod az RKC-t, mert amint látod/látom komoly rajongó táborod van! :D
Ezt az utóbbit akár veheted komolyan is! De majd még beszélünk róla privátban!
Üdv!
Anti