ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20

Ma sajnos Feri nem ért rá, de Erika velem tartott. Mivel úgy itéltem meg, hogy már nagyon ügyesen mennek az alapgyakorlatok, így elkezdtük a beavatásprogramot:

1. - Bemelegítés (Join Mobility)
2. - Javító gyakorlatok (Gyakorlás)
      - kétkezes Sumo Felhúzás
      - egykezes Sumo Felhúzás
      - Gyűrű
3. - Beavatásprogram (Felmérő nap)
      erő: Clean+MilitaryPress (folyamatos feszítés elvével) 3x3L @16kg
      állóképesség: 2ArmSwing 200i @16kg (időt még nem mértünk)
4. - Levezetés (hasonfekvés, közben naplózás)

Erika végigcsinálta @8kg-os kettlebellel, le a kalappal előtte. Az edzés nagyon jól sikerült, és felálítottunk egy alapot amire mostmár lehet építeni.
Nekem is jólesett, kezdem visszanyerni a formám. Egyenlőre én is a beavatásprogrammal foglalkozom tovább, amikor Erikával csinálom, akkor nekem az lesz a könnyű nap, amikor egyedül akkor meg a lovak közé csapok, de a @16 kg már kevés lesz, a @24kg meg még sok. Szóval meg van a cél, októberre összespórolok egy @20kg-os bellre, legalább megtapasztalhatom milyen egy eredeti dragondooros kettlebell :-). Erikáék most egy kicsit pihenni mennek, így a napokban kihozom a maximumot a 16kg-os bellből.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr692277104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felfant · http://enszokettlebell.blog.hu/ 2010.09.08. 14:09:42

Szia Petros!

Látom azért Te is dolgozol a céljaid elérésén! Ez jó!
Külön öröm hogy a Bell-ek is előkerültek! ;)
Egy javaslatot azért tennék, de inkább dobok egy e-mailt!

Petros 2010.09.08. 20:50:45

@felfant: Szia Anti! Igyekszem, hamarosam a program is felkerül ami elkészült a célokkal egyetemben, csak most a munka az első :-). Remélem lesz ez még fordítva is ;-)