ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20

01.
május

Adatok!

Petros  |  3 komment
Május 1. lévén úgygondoltam felmérem a fizikai paramétereimet, hogy a későbbiekben legyen mihez viszonyítani:

Kor:                32 év
Magasság:   176 cm
Testsúly:      92 kg
Testzsír:       20%
Leadható:    11 kg

Az ideális testzsír 7% lenne, de annyira nem akarok lemenni. Itt ami reális adat az a 11 kg leadható zsírtömeg. Szóval ha fokozatosan nézzük akkor 3 hónapon belül 85-90 kg közé kell kerülnöm, majd egy újabb 3 hónap múlva 80-85 kg közé ami jelenleg a cél, és számomra ideális testsúly.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr62449819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KETTLEBELL · www.kettlebell.hu 2008.05.01. 22:40:51

Szia Petros,

Szerintem az idealis esetedben nem a 7%, hanem valahol 12 korul.

Ez azt jelenti, hogy zsirbol kellene fogynod kozel 6-7 kilot. Ez meg iden tarthato. Ennyit realisan bevallalhatsz, ha jo a kajad es edzesed.

Petros 2008.05.02. 08:17:26

Szia Péter!
Fapados módszerrel mértem a testzsírszázalékot, így nem valami pontosak az adatok, de viszonyításhoz tökéletes. A számítás írta ki az ideálisnak a 7 %-kot, de selytettem, hogy az nálam egyáltalán nem reális. Köszi a tanácsod és még 2008-ban megszabadulok a fránya 6-7 kg zsírtól :-)

KETTLEBELL · www.kettlebell.hu 2008.05.02. 18:30:42

Petros,

A 7% testzsirrol annyit, hogy a versenyzo testepitoknek kb. 3,5-6 % a testzsirja, a ferfi kategoriaban. Szoval a 12 neked tervkent teljesen OK, es ha ez lemegy 10-ig, hat legyen. Ez ala nem erdemes torekedni, hiszen ennek alig van hatasa az ero/eroallkopesseg szintre. De azert jo erzes, ha az embernek elkezd latszani a hasizma, tudnek errol most beszelni. 11,7% most, es szepen csokken...:)