ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20

09.
április

9.H/V1 - SWING

Petros  |  2 komment
Ma sajnos mindössze 15 percem volt edzeni, na de pont ez a jó a kettlebell edzésben, hogy még 5 perc is sok tud lenni :-). Úgygondoltam azt a kevés időt a ballisztikára szánom, elvégre az a gyengém. Szóval megfogtam tivadart kimentünk az udvarra és 5 perc bemelegítés után jöhetett egy intenzív 10 perc swing:

Σ 10min_175i 2ARM SWING K24kg

Ezzel egyéni csúcsot döntöttem :-). A 10 percet viszont precízen beosztottam, mert ahogy fáradok, hajlamosabb lettem volna ráhúzni a pihenőkre. Beállítottam a GymBosst 30sec időközökre és 30sec-ON , 30sec-OFF módszerrel gyakoroltam. Először alkalmaztam ezt a módszert és nekem nagyon bevállt, 5x30s után már egyre rövidebbeknek tűntek a pihenők, a végére meg teljessen kész lettem. Pár percet fetrengtem a fűbe mire újra észhez tértem :-). Így nézett ki a 10 perc:
20+20+20+20+20+15+15+15+15+15
Ebből látni, hogy a 30s tempóm 20 ismétlés, úgyhogy még párszor végigcsinálom, és már a 200 is menni fog ;-)
A 10 perc végén hamár kint voltam még gyakorlásképp csináltam pár snatchet a 24-el:

30i SNATCH K24kg   5/5+5/5+5/5

Ez is egyéni csúcsnak számít, igaz itt most csak gyakorolgattam, viszont jobbkézzel még mindig bajba vagyok, valamit elrontok a tetején, mert szétverem az alkarom, na legközelebb tükör előtt csinálom, vagy felveszem videóra hogy ki lehessen elemezni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr78419160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bencze Dániel 2008.04.10. 09:38:18

Csak egy szösszenetnyi javaslat:ne tedd le 20-nál, tedd le 50-nél, és csinálj 4 vagy több sorozatot, hidd el, több ismétlés fog menni.

felfant · http://enszokettlebell.blog.hu/ 2008.04.10. 22:04:48

Hi! Ez az alkarszétverős dolog nállam is jelentkezik, csak nálam bal kéznél. Valószínű technikával is baj lehet, de azt vettem észre, hogy a markolat szorításával logikusan csökken a golyó csapódása (na ehhez azért nem kell fizika doktori). A ballisztikát pedig úgy módosítottam hogy max ismétlés számot adtam meg maganak (200) és az időt próbálom lefelé szorítani, az ismétlések számának növelésével, a sorozatok hosszabításával és a pihenők rövidítésével. Nekem eddig bejött :) Gondoltam leírom, ez is egy módszer lehet!