ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20
Na elkezdtem én is rövidítgetni :-). Ezt csupán azért tettem mert megkönnyíti a dolgomat, amikor nincs időm gépelgetni. A gyakorlatok rövidítése megtalálható az oldalmenüben, az RKC beavatásprogramom napjai pedig így néznek ki:
K1 - KÖNNYŰ NAP
K2 - KÖZEPES NAP
K3 - KEMÉNY NAP
V  - VÁLTOZATOS NAP
P  - PIHENŐNAP

A kényszerpihenő után a 7. hetet könnyű nappal kezdtem, hogy visszaszoktassam magam a gyakorlásba:

- 100i CLEAN+PRESS K16kg   4L+4L+4L+4L+4L
- 6p_90i SNATCH K16kg   20/20+10/10+10/10+5/5

A gyakorlás végén csináltunk néhány ismétlés Shoulder Dislocation-t, ami nagyon jól karbantartja a vállizületeket. Gabival ellentétben én törölközővel szoktam csinálni, és most is így tettem.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr70394816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sven · http://www.sven.blogol.hu 2008.03.24. 22:39:28

Örülök hogy visszatértél! Már akartam is kérdezni, hogy nincs-e valami baj. Szerintem jók a rövidítések, de ha a percet kis p-nek a Pumps-ot pedig nagy P nek rövidíted akkor az könnyen kavarodáshoz vezet, azoknál akik nem követik rendeszeresen a blogodat. Szerintem de ez csak egy ötlet a perc legyen "min" :) így egyértelműbb. Nekem legalábbis. további jó edzést!
Sven

Anti 2008.03.25. 19:33:22

Hi Petros!

A múltkor dobtam neked egy e-mailt, de az lehet hogy elszált az éterben. :) Emiatt kicsit csúszásba is vagyok a kérdésemmel!
Nem teljesen világos, hogy a Snatch tesztnél mindkét kézre azonos ismétlést kell csinálni; vagy cserélek mikor elfáradt az egyik; vagy mondjuk csinálok 20 ismétlést egyik kézzel, cserélek, 20 a másikkal, vissza csere, stb, stb.? Előre is köszi a választ! További jó edzést!

Petros 2008.03.25. 22:13:21

Sven!
Nem mentem messzire csak nyalogattam a sebeim. ;-). Nem mindig fogok rövidítéseket használni, de a felvetésetben teljessen igazad van, úgyhogy tanács megfogadva :-)

Anti!
Hát most megnéztem mégegyszer de semmi mail, küld el mégegyszer, ha kapok levelet mindig válaszolok!
A snatch teszt esetében attól függ melyik tesztet csinálod. A USSS snatch teszt lényege az idő, azaz adott 10 perc és ezalatt kell a maximális korrekt ismétlést elvégezni. A kettlebellt annyiszor teszed le ahányszor akarod, és kezet is bármennyiszer válthatsz. Az sincs megkötve, hogy melyik kézzel mennyit teljesítesz, az össz ismétlés a mérvadó.
Az RKC instruktori teszten viszont az ismétlés számít. Testsúlyhoz mérten meg van adva , hogy hány ismétlést kell csinálnod. Ez nem időre megy, de nem is teheted le a bellt, sőt kézcsere is csak egyszer lehet, viszont itt sem határozzák meg, hogy mindkét kézzel egyforma számú ismétlést kell végezni. Ha erősebbikkel több megy akkor hajrá, itt is az össz ismétlés a mérvadó!

Stoczi 2008.03.26. 11:33:21

Petros!

Jó a hátad :), látszik a sok MP.

Petros 2008.03.28. 00:35:21

ÁÁÁ, allergiás vagyok ezért ilyen puklis a hátam ;-)