ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20
    A negyedik hetet pihenéssel kezdtem. Fárasztó volt a tegnapi napom és úgygondoltam, hogy most ez lesz a leghasznosabb.
    Ma viszont a motiváltságom és a hozzáállásom is jelesre vizsgázott. Mivel a munka kötelez így elég későn értem haza, és a fürdés-fekvésen kívül másra nem maradt volna idő,de nagy igazság, hogy az embernek arra van ideje amire csinál magának. Hát fogtam magam és éjfél ide - éjfél oda nekifogtam edzeni. A bemelegítés még nehezen ment, de a végére bemelegettem és ezt hoztam ki a közepes napból:

- 55/55i CLEAN+MILITARY PRESS K16kg   5L+4L+4L+4L+4L
- 9p_210i 1ARM SWING K16kg   30/30+25/25+20/20+20/20+10/10

    A nyomásoknál a terv szerint haladva elkezdtem az 5-ös létrát. A kemény nap után ma meglepően könnyedén ment. A swingnél 9-et dobtam, és az eddigi közepes napokból következtetve 200 ismétlést tűztem ki célul, ez sikerült sőt megfejeltem egy 10-el ;-)
    Holnap (vagyis már ma) ismét pihenő nap lesz, mivel este argentín tangó van. Na ja én ilyet is csinállok, hamár Olgi golyózik velem akkor én meg táncolok vele :-). Szóval a tisztánlátás érdekében így nézett ki a 4. hét első három napja:
Hétfő (márc.3.)     - 1.PIHENŐ NAP
Kedd (márc. 4)      - KÖZEPES NAP
Szerda (márc. 5.)  - 2.PIHENŐ NAP
Gyorsan elfogyasztottam a heti pihenőnapokat, elvégre a rosszon jobb gyorsabban túllenni :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr39366064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.