ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20

17.
február

2. VÁLTOZATOS NAP

Petros  |  6 komment
A heti programból még hátra volt a második változatos nap, így azon is túlestem. A tegnapi kemény nap hatással volt a fizikumomra, így a mai változatos napot lazára vettem:

- 3/3i BOTTOM UP TGU K12kg (mivel a 8kg-al már elég szépen ment, és lett egy 12-es a nejemnek, gondoltam kipróbálom vele, hát zsonglőrködni kellett, de megment a három ismétlés karonként)
- 3x5/5i WINDMILL K16kg (ezt a gyakorlatot még csak másodszor csinálom, így még mindig a kivitelezés volt a fő szempont, de már számoltam az ismétléseket)
- 3x5/5i K8kg + 1x5/5i K12kg SITUP (az első két sorozat jól ment, de a második kettőnél meg kellett kérnem Olgit, hogy fogja le a lábam mert már rakoncátlankodott, de a kellő hatás meg volt.)

AZ ELSŐ HÉT ÉRTÉKELÉSE:
Túl vagyok az RKC beavatásprogramom első hetén. Mindent tisztességesen megcsináltam, és úgygondolom pozitívan zártam a hetet. Sokat nem vártam tőle elvégre minden kezdet nehéz, de a lényeg, hogy kaptam egy átfogó képet a teljesítményemről amire a következőkben építhetek. A program továbbra is tetszik, és addig csinálom míg a 24-el el nem érem az 5x5létrát. A ballisztikát pedig keményebben fogom nyomni, és variálom a swingeket a snatchekkel, hogy ne legyen egyhangú.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr74343306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stoczi 2008.02.17. 21:49:55

Szia!

Jó kis post. Nekem az az egyik legnagyobb problémám, hogy milyen motiváló célokat tudok majd kitűzni, ha az alapok meglesznek, figyelembe véve, hogy sem strongman, sem fitness guru nem kívánok lenni. Persze lehet, hogy az eredmények meghozzák majd az étvágyat.

Sven · http://www.sven.blogol.hu 2008.02.17. 22:02:10

Nekem is a motivációval van bajom. Néha olyan kis semilyen a hangulatom de nézem a blogotokat és helyre jövök. Szerintem egy edzőtárs legalább 2-szer 3-szor egy héten sokat segíthet:)

Katschthaler Gabi · http://www.kettlebelldebrecen.hu 2008.02.18. 07:14:07

Engem általában olyannyira lefoglalnak az aktuális célok, hogy nincs kapacitásom az utána következőkön agyalni :D
De még ha voltak is ilyen gondolataim, általában mire odajutottam, hogy na, ez megvolna, és új célok kellenek, az elértek alapján már teljesen más tűnt ésszerűnek.
Ha nem vigyáztok, lehet, hogy mire a mostani "alapok" meglesznek, már magától értetődően a 32-es létrát fogjátok "alapnak" tekinteni, meg a 20 kör MaxVO2-t a 24-essel... ;)

Stoczi 2008.02.18. 10:03:55

Ebben reménykedem, ugyanakkor érdekes lenne 1-2 emberrel beszélgetni, aki mondjuk 10 éve kettlebellezik és nem Pavel, vagy Steve Cotter. Vajon életmódszerűen hogyan kezelik a célmegvalósítást? A teljesítmény nem növekedhet örökké. Ez nem lehet cél.

Petros 2008.02.18. 12:08:27

Én úgygondolom a kettlebell gyakorlás olyan életforma mint a harcművészet. Ott is a legnagyobb mestereket már nem az motiválja, hogy minél nagyobb teljesítményt nyújtsanak, hanem, hogy finomítsák és tökéletesítsék a tudásukat. Pavel esetében azt látom, hogy tovább kísérletezik a külömböző módszerekkel és programokkal, és tökéletesíti a gyakorlatokat. Ezzel is segít nekünk, mert mi kapunk egy kész működő programot amit csak végig kell csinálni. Én nem félek, hogy elfogynak a célok, mindig van és lesz miért küzdeni. A kettlebell-be pedig rengeteg lehetőség van, úgyhogy szerintem korai erről beszélni, majd ha simán snatchelünk 48 kilóval megerőltetés nélkül, akkor talán visszatérhetünk rá ;-)

Szpecnaz 2008.02.19. 13:01:21

Ugyebár Peti csinált öt perc alatt 155 ismétlést. Az 5 perc 300 secundum. Tehát kevesebb mint két másodperc alatt egy ismétlést.
Nah én ilyen gyors nem akarok lenni. Nekem elég ha 2 másodperc alatt megy egy ismétlés:) és 10 percen át ami 300 ismétlés- RKC stílusban akarom. Minimum 5 évet adok magamnak.
:)