ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20

11.
február

KÖZEPES NAP

Petros  |  2 komment
Elkezdtem az RKC beavatásprogramomat. Közepes nappal kezdtem, hogy fel tudjam mérni az erőmet, és tudjak mihez viszonyítani. Az edzés jól sikerült, és tetszett a létra és a kockadobós módszer is. Bemelegítést mindegyik nap gyakorlása előtt végzek alaposan, javítógyakorlatokkal megtűzdelve, így ezt többet nem naplózom, természetesnek veszem. Így nézett ki az első közepes napom:

- 24/24i CLEAN+PRESS K16kg (4x3Létra) több is ment volna de kezdetnek elég volt
- 7p_120i 1ARM SWING K16kg (4x15/15) itt is visszavettem az intenzitásból, de azért rendesen leizzadtam :-)

Először azthittem kevés lesz a két gyakorlat, de már látom, hogy teljes gőzzel csinálva nagyon is elég lesz. Amikor dobókockát kerestem, találtam egy olyan kockát aminek 20 oldala van :-), gondoltam később azt fogom használni a két normál helyett, legföljebb csak 2-15-ig használom, mert a 20 perc lehet hogy sok lenne. De ez még a jövő.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr52335467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ritchy 2008.02.11. 22:01:16

Hajrá!
Nekem a kedvencem lett a Beavatásprogram. Végig csináltam a 16kg-al 3 hónapot, és 8-ról 20 fölé ment a max. katonai nyomások száma. Én úgy érzem gyengébb vagyok a nyomásokban, erősebb a ballisztikusokban, ezért mától én is újra kezdtem a 24-el a 3 hónapot. Pont vége lesz az instruktori előtti héten. Amúgy nekem a hétfő - közepes, csütörtök - erős, péntek - gyenge rendszer vált be, mert hétvégén igyekszem legalább egy hosszú futást bele tenni a napomba.
Szóval mindent bele, szép eredménye lesz!

Petros 2008.02.12. 08:39:10

Szia Ritchy!
Köszi a biztatást. Nekem is tetszik a beavatásprogram, és igyekszem, hogy folyamatos fejlődést mutassak fel. Nálam pont fordítva van, nekem a ballisztikára kell rákapcsolni, de a kettlebell-es ballisztikus gyakorlatok nagyon tetszenek, így idő kérdése és azzal se lesz gond ;-)