ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20

06.
február

Gyakorlás

Petros  |  Szólj hozzá!
Ma közepes intenzitású gyakorlást végeztem. Először a dühömet akartam kiadni a történtek miatt a nyomásoknál, de erről hamar letettem. Nem hiába mondják, hogy ideges ember nincs csak hülye! A düből való gyakorlás csak sérüléshez vezethet, ezt már párszor megtapasztalta, úgyhogy leültem kicsit és átgondoltam a dolgokat, ha úgy tetszik meditáltam, majd higgattan nekiládtam a gyakorlásnak:

- Bemelegítés, Javító gyakorlatok (a Halo(gyűrű)-re most több hangsúlyt fektettem, hogy alaposan bemelegedjenek a vállaim)
- 35 perces közepes intenzitású gyakorlás K16kg kettlebell-lel: CLEAN, CLEAN+PRESS, HI-PULL, SNATCH
- bonusz: 2x5/5 nyújtottkarú felülés K8kg

Figyeltem a helyes kivitelezésre, főleg a clean esetében, egy kicsit kihagy az ember és máris rosszul csinálja. A snatch már sokkal jobban ment mint eddig, milyen jó hogy higgadtan álltam hozzá :-). A snatch-eket kicsit kombináltam a HI-PULL-lal, hogy megszokjam a snatchnél is a törzsből való emelést. A snatch első szakasza elég jól ment, most az ejtéssel volt kis bizonytalanságom, párszor túl nagyot rántott a súly a kezemen, és ez megtörte a lendítést. Na de gyakorlás teszi a mestert, úgyhogy ennél már csak jobb lesz :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr83328547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.