ZEN

(TRAINING) DIARY

2008-ban ismerkedtem meg a Kettlebellel és az RKC rendszerrel. Azonnal rabulejtett és bele is vetettem magam a gyakorlásba és tanulásba. Ezt a blogot edzésnaplóként használtam, ami most bebizonyosodott, hogy mennyire hasznos. Sokat gyakoroltam, küzdöttem a céljaimért és barátokat szereztem, de sajnos az élet közbeszólt, és az energiámat a megélhetés fele kellett irányítani. Nagyon sokat kihagytam, de most, hogy megtaláltam újra az utam, ismét itt vagyok, és tiszta lapokkal az alapoktól indítva, teljes erőbedobással hódolok a szenvedélyemnek. A logo választás is ezt tükrözi, mint a ZEN kör ötletes megformálása :-)

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Gyakorlataim

ERŐ:
C_Clean
MP_Military Press
PU_Push-Up
PUH_Push-Up Hold
SU_Sit-Up
TGU_Turkish Get Up
FSQ_Front Squat
OSQ_Overhead Squat
SD_Sumo Deadlift
WM_WindMill
ABW_ABS Wheel Exercise
RR_Renegade Row

ÁLLÓKÉPESSÉG:
1SW_1ArmSwing
2SW_2ArmSwing
DSW_Darc Swing
HP_Hi-Pull
SN_Snatch
J_Jerk
F8_Figure8
F8H_Figure8 to Hold

NYÚJTÁS-LAZÍTÁS:
H_Halo
SHD_Shoulder Dislocation
P_Pumps


Utolsó kommentek

  • webEndres: szia Nagyon örülök, hogy már minden ok veled. Itt is megpróbálok beállítani egy rss-t hogy képbe ... (2012.01.07. 17:23) 2011 - életmódváltás
  • felfant: Szia Petros! Ment az e-mail! Bocs, hogy csak most! Jó a termed! Olyan otthonos hatása van! ;) Az ... (2011.03.13. 11:33) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • electro123 (törölt): Klasszúl feszíted hátul a popsit, jól be kattan, nagyon szépen ki is leng a bell, látszik, hogy va... (2011.03.06. 00:54) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Hali. Szerintem jól csinálod,bár én nem vagyok RKC:) Van benne dinamika látszik ,hogy lefelé meghú... (2011.03.01. 20:08) RKC PROGRAMMINIMUM V.
  • Cornelius Sulla: Szia. Én három hónapja edzem most fejeztük be az alapkurzust.Minden nap swing és TGU a program? La... (2011.02.19. 17:18) RKC PROGRAMMINIMUM II.
  • Utolsó 20
    A Pavel könyv után megvettem első kettlebell-emet, egy 16 kg-osat. Nagyon jó érzés volt ismét a hideg vasat megmarkolni :-). Csalóka a súlya, azthittem a 16 kg-os kicsi lesz, de szerintem a 16 csak rá van írva, amúgy 24 kilós :-))
    A könyv és néhány videóanyag alapján elkezdtem gyakorolni a gyakorlatokat. Ezt olyanoknak akik még életükben nem emeltek súlyt, nem ajánlom, mert egy ilyen tömör vasgolyó nemcsak súlyos sérüléseket okozhat, de a helytelenül végrahajtott gyakorlatok is sunyi sérüléseket okoznak, ami majd csak később jön elő. (ezt a testépítés során tapasztaltam). A nehezebb gyakorlatokkal én is várok január 26.-ig, amikor ETK programon instruktor segítségével végigvesszük az alapokat. Na de lássuk a tényeket és a célokat:

Tények:
Kor:                32 év
Magasság:    176 cm (hát ez már csak lefele mehet :-) )
Súly:               93 kg (na ennek meg melegen ajánlom, hogy lefele menjen)
Erőnlét:       béka segge alatt...
A csúcsformámban 80 kg-osan: Fekvenyomás 90 kg, Guggolás 160 kg, Felhúzás 200 kg
Na ez ma a 93 kg-os elefántfóka testemmel csak álom, úgyhogy itt az ideje visszanyerni a csúcsformát és ledobni a zsírpárnákat.

Célok:
Első és legfontosabb a kondíció javítása, és a fogyás, számszerűen:

2008. július 01. - 85 kg

Az erőnlétet egyenlőre nem számszerűsítem, az fokozatosan nőni fog és be is számolok róla, de azért az cél, hogy a tökéletesen elsajátított gyakorlatok után meg ebben az évben meg kelljen vennem a 24 és 32 kg-os kettlebell-eket :-)

    Egy esetben változik az egész, ha az ETK után úgy döntök (persze Péterrel és Andrással megkonzultálva), hogy benevezek az RKC instruktori képzésbe. Kicsit korainak tartom a májust, elvégre mégcsak most tanulgatom a rendszert, de ritka alkalom, hogy Magyarországon lesz a képzés, lehet, hogy nem kellene kihagyni.

    És végül az edzésnapló. Azért választottam a Blogot edzésnaplónak, mert tapasztaltam, hogy ha magának irogat az ember hajlamos sumákolni, így viszont, hogy mások is olvashatják így nagyobb az inspiráció és a felelősség, na és persze így mások is okulhatnak a hibáimból ahogy én is tanulhatok a hozzászólásokból.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petros-kettlebell.blog.hu/api/trackback/id/tr85295375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katschthaler Gabi · http://www.kettlebelldebrecen.hu 2008.01.13. 14:29:25

És nem utolsó sorban figyelnek!
Reklamálnak!
Követelőznek!
Fogsz Te még sírni, ahol mindenki lát!
;)))

Petros 2008.01.13. 16:36:21

Pont ez a lényege a blogos edzésnaplónak. Ha hibázok nem csak magammal szemben kell elszámolnom, hanem veletek szemben is.
De ha jól csinálom ugye azért dicséretet is kapok :-))

Stoczi 2008.01.13. 21:33:36

Üdv!

Ez a hatás nálam is működik, leginkább az étkezés részénél. Amúgy hajrá!

Stoczi

Petros 2008.01.13. 22:23:06

Szia Stoczi! Üdv a Blogomban és köszi a biztatást. ;-)

Bencze Dániel 2008.01.13. 23:27:06

Petros,
Kitartás!Ahogy a rockköltő mondaná:sokan vagyunk kevesen!:)
Dani

Petros 2008.01.14. 21:17:57

Köszi Dani a biztatást, azthiszem rám fog férni az úton a céljaim fele ;-)